MIÉRT VAN SZÜKSÉGED VIP SEGÍTSÉGRE?

Amikor úgy érzed, hogy nem elég egy konzultáció, hanem együtt kellene tolni.

Lépj a következő szintre a cégeddel és élvezd az életet jobban!

Üdvözöllek, Mogyorósi Ágnes vagyok, az ügyfeleim szerint a leggyakorlatiasabb magyar pénzügyi tanácsadó.

A legtöbb vállalkozó azért indította el a vállalkozását, hogy anyagi függetlenséget, stabilitást, biztonságot, és egyfajta szabadságot érjen el általa. Mégis sokan a saját vállalkozásuk foglyaként élnek. Keveseknek sikerül valóban elérni azt az egzisztenciát, amire vágynak, és rengeteg energiájukat emészti fel, hogy fenntartsák a sikeresség képét.

1 éves
program

3 órás személyes találkozók

egy szakmai és
stratégiai társ

És akkor mi lehet a megoldás?

A 10 évnyi NAV-os, 6 évnyi kereskedelmi bankos és 10 évnyi nonprofit munka legnagyobb tanulsága számomra az, hogy empátiával és kitartással lehet másoknak segíteni pénzügyi területen. Ezzel a módszerrel, lépésről lépésre fel lehet építeni a kitűzött célokat!

Én minden ügyfelet és minden céget a sajátomnak érzek és siker akarok! Engem az eredmények érdekelnek, és a még jobb eredmények motiválnak.

Pont ezért hoztam létre a VIP konzultációt, hogy legyen a tulajdonosoknak, ügyvezetőknek egy társuk, akivel a már alapból sikeres vállalkozók még gyorsabb fejlődést, még több szabadidőt és akár igazi magánéletet is nyerhetnek!

Ez NEM való mindenkinek!

A VIP Konzultáció azon cégvezetőknek (és a pénzügyeseiknek) való, akik már alapból sikeresek.
A konzultáció ereje a közös tudásból és tapasztalatból építkezik, ezért a részvételhez meg kell felelned néhány kritériumnak.

Legalább 8 számjegyű, éves nettó árbevétel

Csak akkor tudjuk mérlegelni a jelentkezésedet, ha a VIP tagok közé évi, ha évi minimum 30 millió éves árbevételed volt az előző évben.

Ne keseredj el, ha ezt még nem tudtad megugrani. Számodra is van értékes segítségem: a Pénzügyekben Profi Leszek tanfolyam.

Élvezd az életet és légy pozitív

Noha van egy szint, amit meg kell ütni, hogy ide tartozz, azért az is fontos, hogy tudd élvezni az életet.

Jófej, hús-vér emberek vagyunk és szeretnénk a következő 1 évben veled együtt, mosollyal arcunkon, hálával a szívünkben átélni a legnagyobb sikereket és tanulságokat egyaránt. Csak akkor jelentkezz, ha ez neked is fontos.

Legyen célod az együttműködésből

Ez a cél lehet annyi,

  • hogy eleged van a túl sok véletlenszerűségből,
  • szeretnéd igazán stabil alapokra helyezni a vállalkozásodat,
  • átlátható és érthető pénzügyi adminisztrációt szeretnél,
  • összehangoltan és olajozottan működő pénzügyi, termelési és értékesítési folyamatokat szeretnél, elérve a legnagyobb elérhető potenciált
  • vagy az, hogy átadd a stafétát a következő generációnak.

Hajlandó vagy tanulni és dolgozni érte

Sokat fogunk tanulni – mindketten.

Én bele fogom ásni magam a céged működésébe annyira, hogy az elméleti adatokat a cégedre tudjam szabni, azaz ki tudjam értékelni, hol vannak a pamutgombócból kilógó szálak, s azokat felgöngyölítve egy „jólfésült” pulóvert kössünk.

Te pedig sok új megközelítést fogsz megismerni, melyek bár leveszik rólad a rózsaszín szemüveget, a végén élesebben fogsz látni, mint a sas.

Sok munkát fogunk elvégezni.

A fotelhuszárok a közösségi médiába valók. A való életben a dolgok nem attól változnak, hogy mi ketten elméleti alapon megváltjuk a világot, hanem hogy igazi cselekvést végzünk.

Az eredmény azonban mindig megmutatkozik.

Mit nyersz a VIP konzultációval?

Évi 45 x 3 óra valódi, személyes konzultáció (offline találkozók)

Megtervezzük és megvalósítjuk a kitűzött célodat!

Előre egyeztetetten, ugyanazon a napon, ugyanabban az időpontban

– egyből garantálunk egy rendszerességet, egy stabilitást.

Állapotfelmérés

Ebben a szakszban a cégedben dolgozunk. Ahhoz, hogy jó munkát végezzünk, szükséges lépés, hogy felmérjük, hogy a létező vezetői eszközök közül mi az, amit alkalmazol, és azzal mennyire vagy eredményes, azaz milyen közel jutottál a cégalapításkor megfogalmazott eredeti célodhoz. Felmérjük a személyzeti erőforrásokat, és az adminisztráció általános állapotát. Ezt ott végezzük, ahol ezeket megtaláljuk, azaz a cégedben.

Tervezés és kivitelezés

Egy budapesti helyszínen (vagy választásod szerint online), újabb “igazi” találkozók lesznek, hogy eltávolodjunk a napi mókuskeréktől. Sokszor fogsz „házi feladatot” kapni, hiszen a megtervezett lépéseket be is kell vezetni.

Átadás

Végül újra bemegyünk a cégbe, és teljesen simává tesszük a működést, így garantálva, hogy a lehető legtöbbet hozzuk ki a programból.

T. B.

cégtulajdonos

„Az a hozzáállás, amivel ezt a konzultációt csinálod, az egy rendkívül erőteljes eszköz.

A közvetlenség és segítő határozottság, amivel kezeled az olyan emberek megnyilvánulását, akiket nem is ismersz, ez a stabilitásodból és a személyiségedből adódik.

Másrészt nagyon hasznos számunkra az a széles látókör, amit szereztél az alkalmazott eszközeidet illetően, így rugalmasan hozzáigazítod ezt a mi gyakorlatainkhoz.

Egyértelműen érezhető a rendezettség és a rendszeresség minden jótékony hatása.”

Cs. Gina

pénzügyi vezető

Ez alatt az idő alatt, amit eltöltöttünk efölött a rengeteg papír fölött, tényleg úgy éreztem, hogy rólam volt szó. Úgy éreztem, hogy ez az egész ügy ugyanolyan fontos számodra, mint számomra. Tényleg közelebb érzem magam a céljaimhoz. Eleinte azt hittem, hogy teljesen új célokat fogalmazunk majd meg, de most, hogy igazából „csak” a bennem felmerülő ötleteket vetettük papírra, nem érzem magam csalódottnak. Ezek a célok hozzám tartoznak. Mi arról beszélgettünk, hogy mi vezet el a célokhoz, azok pedig a fő célhoz és az ideális világhoz. Őszintén, ez így is van rendjén. Elvégre nem egy másik személyt szerettünk volna fabrikálni. Remélem sikerül még jó sok embernek segítened.”

B. T.

franchise ügyvezető

„Ágival az együttműködés kiszámít-hatóságot és tervezhetőséget vitt a cég működésébe. Az elmúlt évben a folyamatos kontrollnak köszönhetően nem esett vissza sem a termelés, sem a bevétel.

Ügyfeleink száma tovább gyarapodott, elégedettek a szolgáltatásunkkal, nőtt a bevétel, folyamatosan tudunk tartalékot képezni, ezáltal pénzügyileg stabilak és mindig fizetőképesek vagyunk, soha nincs lejárt számlánk vagy adótartozásunk. Szintén a folyamatos kontrollnak köszönhetően tudjuk tartani a határidőket, gördülékenyebbek a munkafolyamatok.

Nagyon elégedett vagyok az eredményekkel.”

Miről lesz szó az élő alkalmakon?

Javítani szeretnél a vállalkozásod pénzügyeinek jelenlegi állapotán

  • De merre kell elindulnunk?
  • Milyen hosszú lesz az út számodra?
  • Vajon mennyire tiszta az a kép, amit el szeretnél érni?
  • Hiszen a pénz csak eszköz a céljaid megvalósításához!

Ezekre a kérdésekre találjuk meg a válaszokat az első 3 alkalommal, tisztázva a személyes motivációdat, és összehangoljuk a vállalkozásod vezetésével kapcsolatos céljaidat a személyes céloddal. Ezek az alkalmak nincsenek időhöz kötve. Eredményorientáltan haladunk, így előfordulhat az is, hogy akár egy teljes nap is rámegy egy-egy alkalomra. Az eredménye azonban kárpótolni fogja a kiesett időt.

Honnan tudom, hogy amit a VIP konzultáción adok, az nálad is működik?

Tapasztalatból beszélek

Pályám kezdetén az állami szférában indultam, és megtanultam, mi az, ami a hivatal szempontjából fontos egy vállalkozás számára. Ez a nézőpont homlokegyenest eltér a vállalkozói rutintól, amit a versenyszférában megtapasztaltam, viszont épp ezért képes vagyok megfordítani a képet, és végül olyan megoldásokat tudunk összerakni az ügyfeleimmel, ami továbblendíti őket a kettősségből fakadó ellenérzésükön.

Bankfiókvezető-helyettesi munkám és eredményeim tovább erősítettek abban, hogy járható hidat tudok képezni két fél között.

A nonprofit szférában szerzett 10 éves tapasztalatom viszont azt mutatta meg, hogy a gazdálkodás ALAPJAI ugyanazok ott is. Az eltérés pusztán annyi, hogy ott nem profitnak nevezzük a sikeres pénzgazdálkodás eredményét és nem vesszük ki, hanem tartalékként tesszük félre és teljes egészében visszaforgatjuk.

Jelen pillantban is több cégtulajdonost segítek határon innen és túl abban, hogy a pénzügyi folyamataikat átláthatóbbá tegyük, és a gazdasági döntéseik megalapozottak és nyereséget hozóak legyenek.

Van, aki évek óta igényli a támogatásom heti rendszerességgel, van, akinek a program „üzembe helyezéséig” kellett csak szorosan fogni a kezét. Azonban mindannyiuk egy magasabb nagyságrendben folytatja azóta a munkáját, amióta megértették a pénzügy fontosságát, értik a pénzügyi folyamatok összefüggéseit és a rájuk ható tényezőket, és megalapoztuk a pénzügyi adminisztrációs vonalakat.

Dunántúli kereskedelmi ügyfelem éves forgalma, heti bontásban

Budapesti kereskedelmi ügyfelem éves forgalma, heti bontásban

Hatvani kereskedelmi ügyfelem éves forgalma, heti bontásban

Ha még mindig bizalmatlan vagy velem szemben, akkor nézd meg mit mondanak rólam mások

K. Andrea

cégvezető

„Eddig is vezettem statisztikákat, de a tervezésről úgy gondoltam, túl sok időt elvisz. Ági megmutatta, hogy heti 2 óra tervezéssel akár megduplázhatom a bevételeimet is – ez meggyőzött arról, hogy ez sosem lesz kidobott idő.”

A. K.

cégvezető

„Nagyon ösztönző, hogy együtt csináljuk a programot. Egyedül ez óriási feladat, ami nagyon nyomasztó lenne számomra. Így igazi csapatjáték, és emészthető lépésekben teszünk rendet a cégem pénzügyeiben.”

Cs. Gergely

ügyvezető

„Megnyugvás és megerősítés – ez a két szó, ami a mai nap után először eszembe jut. Jó volt látni a különböző tulajdonságok, passziók, motivációk közötti összefüggéseket, ami lényegében kiszórta a kevésbé fontosakat, és megerősítette azokat, ami nekem fontos. Sokkal tisztább így a kép.”

K. A.

vállalkozó

„Eredményes. Ahogy elkezdtem tervezetten betenni a lépéseket, nagyon jó beáramlások jöttek. Ilyen még nem volt, hogy egyik hétről a másikra megduplázódott a bevételem csak attól, hogy odafigyeltem egy részfeladatra.”

L. Péter

vállalkozó

„Új felismeréseket tettem magammal kapcsolatban. Olyan tulajdonságaim jöttek elő, amit magam valami miatt önmagamtól takarva tartottam.”

P. Tímea

vállalkozó

„Már nem akarom mindenáron az összes ügyfelet. Tudom, hogyan kezeljem az ügyféltípusokat, és tudok nemet mondani egy számomra nem ideális felkérésre.”